Baza wiedzy

Twoja firma, podobnie jak tysiące innych w całym kraju, zależy od technologii. Serwery, oprogramowanie, poczta internetowa, komputery, drukarki, urządzenia przenośne to przecież dzisiaj naturalne środowisko pracy. I jeśli wszystko funkcjonuje dobrze, to klienci i pracownicy firmy są zadowoleni. Co się jednak dzieje, kiedy ta technologia biznesowa nie działa tak, jak powinna?

Oczywiście możesz sprowadzić do firmy kogoś, kto naprawi komputer lub rozwiąże problem z serwerem raz, drugi… a potem jeszcze raz. Ale czy to rozwiąże problemy kompleksowo i sprawi, że już więcej nie powrócą?

Badania pokazują, że ponad 70% przedsiębiorstw kupuje i rozbudowuje sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie bez wcześniejszej refleksji nad kilkoma kluczowymi pytaniami:

  1. Czy poszczególne komponenty dobrze integrują się ze sobą?

Jeśli pakiety oprogramowania, aplikacje online, funkcje pamięci masowej, serwery, system operacyjny, komputery i urządzenia mobilne nie są wyrównane, aby działały synchronicznie, będziesz stale napotykać problemy z szybkością i blokadami zgodności.

 

  1. Jaka jest żywotność danego komponentu?

Wiedza na temat tego, jak długo poszczególne komponenty IT mają funkcjonować, jest niezbędna podczas konfigurowania środowiska informatycznego. Znaczenie ma tutaj nie tylko to, jak dobrze zbudowano dany sprzęt, ale także szybkość, z jaką innowacyjne firmy opracowują nowe rozwiązania. Dlatego nie zawsze najdroższe z nich będzie najlepsze.

 

  1. Jakie protokoły konserwacji są potrzebne?

Czy rozważysz poważnie kupno samochodu, w którym olej i filtry trzeba wymieniać już po ledwie 500 km? Prawda jest taka, że ​​niektóre platformy sprzętowe i aplikacyjne IT wymagają znacznie więcej konserwacji i uwagi niż inne. Czy kiedykolwiek pomyślałeś o tym kupując do firmy nowy sprzęt? Być może nigdy nawet nie słyszałeś o tym, że sprzęt IT, podobnie jak samochód, wymaga konserwacji. I nie mówimy tutaj o ścieraniu kurzu z klawiatury czy monitora.

 

  1. Czy sprzęt i programy będą dalej spełniać wymagania kiedy firma urośnie?

Ciężko znaleźć szefa lub właściciela biznesu, który nie dążyłby do jego wzrostu. Co jednak stanie się wtedy z infrastrukturą IT, gdy firma urośnie? Czy będzie ona dalej wspierać rozwój przedsiębiorstwa, czy okaże się zbyt słaba, przeciążona, niemożliwa do rozbudowy i nie przetrwa Twojego skoku do kolejnego etapu rozwoju firmy? Czy zatem kiedykolwiek myślałeś o przyszłości z tej właśnie perspektywy?

 

  1. Co z wpływem nowych technologii na działalność firmy?

Szybkość innowacji w technologii IT jest naprawdę imponująca. Widzisz to przecież niemal codziennie a rzeczywistość zmienia się dynamicznie na naszych oczach – rozwiązania, które były powszechnie używane zaledwie parę lat temu, są szybko zastępowane przez bardziej wydajne, z wieloma nowymi, użytecznymi funkcjami. Patrzenie w przyszłość i nacisk na innowacje są ważne, jeśli Twoja firma ma pozostać konkurencyjna.

To tylko niektóre z aspektów, jakie muszą być brane pod uwagę podczas konfigurowania lub rozbudowy środowiska IT dla maksymalizacji jego wydajności i rentowności. Takie kompleksowe podejście nazywamy Strategią IT. Zastanów się przez chwilę, czy stać Cię na to, aby takiej strategii nie mieć?

Zespół Security Partners, układając i realizując Strategię IT dla każdego klienta indywidualnie koncentruje się nie tylko na tym, czego dana firma potrzebuje dzisiaj, ale także spogląda w przyszłość, aby przewidzieć zbieżność trendów konsumenckich i nowych technologii, przygotowując w ten sposób firmę klienta do działania i rozwoju na rynku jutra.

Security Partners oferuje autorską usługę outsourcingu informatycznego opartą o Strategię IT, realizowaną w ścisłym powiązaniu ze strategią biznesową Twojej firmy. Współpracujemy z klientem na wszystkich etapach procesu, aby określić, jak inteligentnie zastosowana technologia pomoże w osiągnięciu celów biznesowych firmy. Dzieląc duże, pro-rozwojowe cele na kwartalne, tygodniowe i codzienne zadania, pomagamy Ci, poprzez wsparcie IT, zrobić poważne postępy w kierunku osiągnięcia celów, które postawiłeś dla swojej organizacji.

Nasza partnerska obecność u klienta, choćby w formie regularnych przeglądów w ramach Strategii IT daje pewność, że wspólnie jesteśmy na dobrej drodze i realizujemy cele, które określiliśmy wcześniej.

Zapomnij o kłopotach z systemami informatycznymi i pozwól, aby odpowiednio ułożona Strategia IT uczyniła z nich Twoją silną stronę, wspierającą rozwój biznesu.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej zamów bezpłatną wycenę.