Safetica DLP

Boisz się wycieku danych?

W odpowiedzi na Twoje potrzeby Security Partners oferuje kompleksową strategię ochrony danych, opartą o narzędzie Safetica.

 

Nieograniczony dostęp pracowników do wrażliwych firmowych danych często powoduje kłopoty. Zarząd nie wie, w jaki sposób są one przetwarzane, ani gdzie  i  przez kogo przesyłane dalej. Safetica rozwiązuje ten problem prześwietlając i raportując wszystkie działania użytkowników pracujących z wrażliwymi danymi. Safetica ocenia też ryzyko wystąpienia incydentów bezpieczeństwa, ostrzegając zarząd przed nieproduktywnymi i potencjalnie szkodliwymi działaniami pracowników.

 

Zabezpiecz się przed historiami jak ta:

Kim jest Janek? Ilu ich jest? Czy dzisiaj masz narzędzie, które zabezpiecza Twoje dane?

 

kim jest janek

 

Najważniejsze funkcje

Pełny audyt przesyłanych danych i aktywności użytkowników Zyskaj pełen ogląd wszystkich potencjalnie ryzykownych akcji w twojej firmie
Kompletna ochrona przed wyciekiem danych (DLP) Safetica blokuje wszystkie kanały potencjalnego wycieku danych będąc przy tym rozwiązaniem łatwym w instalacji i obsłudze
Tryb Audytora i Informacyjny Safetica pozwala etapowo wdrożyć ochronę danych. W pierwszym kroku zbieramy informacje na temat procesów, następnie edukujemy użytkowników, a dopiero na końcu wdrażamy docelowy zestaw reguł
Trendy i profilowanie produktywności Rozwiązanie alarmuje kierownictwo o zmianach w aktywności pracowników i produktywności całych działów firmy w wybranym okresie czasu. Zmiany te często są wskaźnikami potencjalnych luk w bezpieczeństwie firmowych danych
Blokowanie stron i aplikacji Safetica umożliwia korzystanie z wybranego zestawu powiązanych z pracą aplikacji i blokuje pozostałe zwiększając bezpieczeństwo firmowej sieci. Wybrane aplikacje można udostępniać w określonym wymiarze czasu. Możemy również spersonalizować uprawnienia dostępu do wybranych stron internetowych dla każdego pracownika

Kontrola druku

(redukcja kosztów)

Safetica oferuje przydzielanie uprawnień do druku określonych dokumentów poszczególnym działom i użytkownikom

Zarządzanie nośnikami wymiennymi

Rozwiązanie uniemożliwia podłączanie do firmowej sieci urządzeń i nośników nieautoryzowanych.

Aplikacja Safetica Mobile

Zabezpiecz firmowe urządzenia mobilne na wypadek utraty lub kradzieży i zarządzaj ich bezpieczeństwem z jednego miejsca.
Inspekcja SSL/HTTPS Rozwiązanie sprawdza na wypadek wycieku danych wszystkie firmowe kanały komunikacji - włącznie z protokołem HTTPS i komunikatorami (IMA - instant messaging apps)

 

 

Zastosowanie

 

Ochrona kluczowych informacji

  • Definiowanie stref bezpieczeństwa danych
  • Kontrola użytkowników
  • Blokowanie i rejestr podejrzanych działań
  • Powiadomienia E-mail

Zarządzanie kanałami komunikacji

  • Zarządzanie nośnikami wymiennymi
  • Blokowanie ryzykownych www
  • Zastrzeżenie wysyłek Email z danymi wrażliwymi
  • Kontrola nad przepływem krytycznych informacji (m. in. pendrive, dyski w chmurze, drukarki, email)

Szyfrowanie danych

  • Szyfrowanie dysku
  • Zarządzanie kluczami dostępu
  • Ochrona danych przed wyciekiem
  • Szyfrowanie nośników zewnętrznych

Kontrola wydajności pracy pracowników

  • Raport na temat aktywności użytkowników oraz ich grup
  • Raporty wysyłane regularnie na skrzynkę E-mail lub podgląd w konsoli Safetica

 

Ochrona danych osobowych zgodna z GDPR

 

Dzięki rozwiązaniu Safetica łatwo dostosujesz swoją firmę do wymagań GDPR. Zyskasz lepszy wgląd w to, co dzieje się organizacji. Zobaczysz także jak pracownicy pracują na wrażliwych danych, wyeliminujesz ryzyko nadużycia danych osobowych. Dodatkowo w momencie wystąpienia niebezpieczeństwa zostaniesz o tym natychmiast poinformowany

 

Co zyskujesz

 

Ochrona informacji
Zarządzanie kanałami komunikacji
Szyfrowanie danych
Spełnienie wymogów prawnych
Kontrola wydajności pracy pracowników

 

 

Dodatkowe korzyści z wdrożenia Safetica

 

  • Dowiesz się jaki rodzaj danych wycieka z Twojej firmy
  • Kto operował poufnymi danymi bez autoryzacji
  • Gdzie pojawiają się przypadki rozbieżności z przepisami RODO
  • Informacja na temat zbyteczności wydruków dokumentów firmowych
  • Oraz jakie licencje zakupionych programów nie są używane w firmie
  • Analiza poziomu wewnętrznego bezpieczeństwa Twojej sieci
  • Automatyczne powiadomienia o niepożądanych działaniach
  • Edukacja pracowników i zapobieganie przypadkowym wyciekom danych
  • Miesięczne raporty prosto na Twoją skrzynkę mailową
  • Dostęp online do logów

 

 

 

 

 

 

Przykładowy Raport z Audytu

 

 

 

 

Masz pytania?

 

Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów zadzwoń 572 414 363 lub wyślij e-mail na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.