Safetica DLP

Boisz się wycieku danych?Ikonta filmu

W odpowiedzi na Twoje potrzeby Security Partners oferuje kompleksową strategię ochrony danych, opartą o narzędzie Safetica.

 

Nieograniczony dostęp pracowników do wrażliwych firmowych danych często powoduje kłopoty. Zarząd nie wie, w jaki sposób są one przetwarzane, ani gdzie  i  przez kogo przesyłane dalej. Safetica rozwiązuje ten problem prześwietlając i raportując wszystkie działania użytkowników pracujących z wrażliwymi danymi. Safetica ocenia też ryzyko wystąpienia incydentów bezpieczeństwa, ostrzegając zarząd przed nieproduktywnymi i potencjalnie szkodliwymi działaniami pracowników.

 

Zabezpiecz się przed historiami jak ta:

Kim jest Janek? Ilu ich jest? Czy dzisiaj masz narzędzie, które zabezpiecza Twoje dane?

 

Kim jest Janek?

 

Najważniejsze funkcje

Pełny audyt przesyłanych danych i aktywności użytkownikówZyskaj pełen ogląd wszystkich potencjalnie ryzykownych akcji w twojej firmie
Kompletna ochrona przed wyciekiem danych (DLP)Safetica blokuje wszystkie kanały potencjalnego wycieku danych będąc przy tym rozwiązaniem łatwym w instalacji i obsłudze
Tryb Audytora i InformacyjnySafetica pozwala etapowo wdrożyć ochronę danych. W pierwszym kroku zbieramy informacje na temat procesów, następnie edukujemy użytkowników, a dopiero na końcu wdrażamy docelowy zestaw reguł
Trendy i profilowanie produktywnościRozwiązanie alarmuje kierownictwo o zmianach w aktywności pracowników i produktywności całych działów firmy w wybranym okresie czasu. Zmiany te często są wskaźnikami potencjalnych luk w bezpieczeństwie firmowych danych
Blokowanie stron i aplikacjiSafetica umożliwia korzystanie z wybranego zestawu powiązanych z pracą aplikacji i blokuje pozostałe zwiększając bezpieczeństwo firmowej sieci. Wybrane aplikacje można udostępniać w określonym wymiarze czasu. Możemy również spersonalizować uprawnienia dostępu do wybranych stron internetowych dla każdego pracownika
Kontrola druku

(redukcja kosztów)

Safetica oferuje przydzielanie uprawnień do druku określonych dokumentów poszczególnym działom i użytkownikom
Zarządzanie nośnikami wymiennymiRozwiązanie uniemożliwia podłączanie do firmowej sieci urządzeń i nośników nieautoryzowanych.
Aplikacja Safetica MobileZabezpiecz firmowe urządzenia mobilne na wypadek utraty lub kradzieży i zarządzaj ich bezpieczeństwem z jednego miejsca.
Inspekcja SSL/HTTPSRozwiązanie sprawdza na wypadek wycieku danych wszystkie firmowe kanały komunikacji – włącznie z protokołem HTTPS i komunikatorami (IMA – instant messaging apps)

 

Zastosowanie

 

Ochrona kluczowych informacji

  • Definiowanie stref bezpieczeństwa danych
  • Kontrola użytkowników
  • Blokowanie i rejestr podejrzanych działań
  • Powiadomienia E-mail

Zarządzanie kanałami komunikacji

  • Zarządzanie nośnikami wymiennymi
  • Blokowanie ryzykownych www
  • Zastrzeżenie wysyłek Email z danymi wrażliwymi
  • Kontrola nad przepływem krytycznych informacji (m. in. pendrive, dyski w chmurze, drukarki, email)

Szyfrowanie danych

  • Szyfrowanie dysku
  • Zarządzanie kluczami dostępu
  • Ochrona danych przed wyciekiem
  • Szyfrowanie nośników zewnętrznych

Kontrola wydajności pracy pracowników

  • Raport na temat aktywności użytkowników oraz ich grup
  • Raporty wysyłane regularnie na skrzynkę E-mail lub podgląd w konsoli Safetica

 

Ochrona danych osobowych zgodna z GDPR

 

Dzięki rozwiązaniu Safetica łatwo dostosujesz swoją firmę do wymagań GDPR. Zyskasz lepszy wgląd w to, co dzieje się organizacji. Zobaczysz także jak pracownicy pracują na wrażliwych danych, wyeliminujesz ryzyko nadużycia danych osobowych. Dodatkowo w momencie wystąpienia niebezpieczeństwa zostaniesz o tym natychmiast poinformowany

 

Co zyskujesz

 

Ochrona informacji
Ochrona informacji
Zarządzanie kanałami komunikacji
Zarządzanie kanałami komunikacji
Szyfrowanie danych
Szyfrowanie danych
Spełnienie wymogów prawnych
Spełnienie wymogów prawnych
Kontrola wydajności pracy pracowników
Kontrola wydajności pracy pracowników

 

 

Dodatkowe korzyści z wdrożenia Safetica

 

  • Dowiesz się jaki rodzaj danych wycieka z Twojej firmy
  • Kto operował poufnymi danymi bez autoryzacji
  • Gdzie pojawiają się przypadki rozbieżności z przepisami RODO
  • Informacja na temat zbyteczności wydruków dokumentów firmowych
  • Oraz jakie licencje zakupionych programów nie są używane w firmie
  • Analiza poziomu wewnętrznego bezpieczeństwa Twojej sieci
  • Automatyczne powiadomienia o niepożądanych działaniach
  • Edukacja pracowników i zapobieganie przypadkowym wyciekom danych
  • Miesięczne raporty prosto na Twoją skrzynkę mailową
  • Dostęp online do logów

 

 

 

Przykładowy Raport z Audytu

 

 

Masz pytania?

Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów zadzwoń 572 414 363 lub wyślij e-mail na biuro@securitypartners.pl